Un sogno

Ti possono interessare anche..

L'era una not come tanti ch'ag nè quand as va a let stof e stlee, ma apeina desd am sintè come un re per quel ch'am era insugnee. Tot i operai ch'i lavureven ig' iv'n al gost ed camper, e quand da vec i er'n in pensiaun ig'n iv'n anchera da insgner. Tot i ragas ier'n insem ai piò vec come dau faci d'un spec, gninta piò leder e gninta bancher e gninta carabiner. I calabreis coi piemunteis is abraseven fra 'dlaur, e i mariner coi muntaner i eren dacord e d'amaur. Un po' piò avanti ag era un tapet fat col staneli di pret, nisun al vliva cmander in un gueren con la paura 'd' l'inferen. Gninta piò pegri gninta piò lauv, gninta pastaur e padraun, pochi paroli, seimper piò fat, gninta piò furb o coiaun. A vdè paser una banda ed suldee con di salam tot lighee, i' ven fat so in un fas da bruser tot qui ch'ig vliven cmander. ché i capitani lè i generee con i teneint e i magiaur, e po' i minester, zodes e Pepa, industrie dittataur. I fen na busa piò granda dal saul, ig fichen deinter l'unaur, po' quand al rosch al fò tot e spasee, i anden a fer so el sitee. Gninta piò guera sauvra la tera, gninta piò nee difereint, i eren tot seri, i eren tot baun, seinsa guarder i pareint. L'era una not come tanti ch'ag né quand as va a let stof e stlee, ma apeina desd am sintè come un re per quel ch'am era insugnee.
Informazioni

La canzone fu inizialmente inserita nel primo Lp di Pierangelo Bertoli, Rosso colore dell'amore, realizzato assieme al Canzoniere Nazionale del Vento Rosso e distribuito nel 1974. Quando nel 1978 il cantautore emiliano incise S'at ven in meint, album di brani in dialetto modenese, recuperò il pezzo e lo riarrangiò. La musica della seconda incisione è firmata da Alfonso Borghi.

Fonte

Domenico Mangiardi, Pierangelo Bertoli. Un emiliano tragico non è un vero emiliano, Giunti Editore, Firenze, 2006

Mario Bonanno, Rosso è il colore dell'amore. Intorno alle canzoni di Pieragelo Bertoli, Stampa Alternativa, Viterbo, 2012

Scheda del canto
Autori testo
Anno
Inserito da
EppureSoffia

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!